Wednesday 2 May 2012


Jgn mencintai kalo x setia,Jgn berjanji kalo x sanggup tepati !Sbb msj pompuan tu,ko tros tglkn aq..Ko trus wt aq cm smph..!
Aq tgk fb die,wall die,die da hepi,da lupe kan aq,da blh wall 2 wall ngn pmpuan len,da nmpk die senyum,so die da oke lah to ! Die da x rase sedey,hmmm .. xpi knp aq nk setiap ari merindui dia agy , npe aku still na 2gu dia agy ! Sedangkan aq taw dia da x kan milik aq agy ! EEEE, bile lah aq baru nk terima hakikat dia bkn milik aku agy ! Serius lah aq x sanggup nk lepaskan die ! bahagiakah aq ble dia bahagia ! die block fb aq agy , mase die x block fb aq,boley la aq skodeng-2 gmbo dan wall dia agy,xpi skunk da x ley ! hmm ! Aq sedo aq sape utk die agy,die da x perlukan aq ! Aku SAYANG die ! tolong la dtg blek kt aq ! Die ajar aku mcm-2 , xpi knp die nk tglkn aq agy ? Even die da sakitkan aty aq xpi aq tetap syg die agy !       Ape-2 pon , aku still taley lupekan die , aq hrp die pon same x kan lupe kan aq ! Aq teringat blek kenangan manis kite :( Aku hrp die x kan lupe kn kenangan2 aq dan die :(

No comments:

Post a Comment