Friday 16 December 2011

16december2011 jumaat

SEKARANG BARU KUL 11PAGI...''Woii,bangun cepat!!ade kebakaran!!''abang saya mengarut lagi.. ''mane ade kebakaran ni?nak saya tolong padamkan api??'' saya berdiri kat belakang dye.. ''hantu!!''tibe2 saje dye jerit cam orang gilo.. ''hantu?!tengkorak u!!saya bukan hantu,saya ni adik awak,vivien!!apahal suruh saya bangun ni?''saya marah dye..''nak pergi beli ticket kereta api lah..''lepas mandi,saya ikut abang saya kelua...apebila saya mimpi kat stesen bus ,tibe-tibe pulak ada seorang mamat dok kat sebelah saya..''amoy,nape dok sini seorang?mane pakwe?boleh minta number?''mamat 2 tanye..''nk minta number?!baik u berambus da ri sebelah saya sebelum saya tombok u!!''saya marah mamat 2..''garangnye minah ni..baik lari cepat..''mamat 2 lari lak..selepas beli tiket,kita orang pergi makan breakfast..saya ni memang macam budak2..''tengok budak ni...makan pun macam budak2..''abang saya tegur saya..''elehh..saya macam budak2,awak plak?''haha..klakar kn?? :)

No comments:

Post a Comment