Friday 16 December 2011

KISAH CIKGU

HAHA.. BENDA YANG SAYA SUKA BUAT KAT DALAM KELAS??NAK TAU KE?? OK,OK.. BIAR SAYA BAGITAU,JANGAN CEMAS.. benda yang saya suka buat semasa cikgu ajar ialah.....................tidur!!! haha.. saya ni seorang yang kelakar..saya ni jahat.. kenapa ya?? masa saya form 1,masa itu saya sedang menduduki peperiksaan.. tak tahulah kenapa saya pandang ke arah cikgu saya.. nama cikgu 2 en james.lepas saya pandang dia,saya terus jawab soalan.. "pom"!!!tiba2 dia jatuh..saya gelak kuat.. saya ni jahatkan?? :P seterusnya kisah cikgu seni saya.. nama dia en reazuan. masa seni,saya dan kawan saya mesti tidur.. ada sekali itu,sekolah saya ada latihan kebakaran..masa latihan itu ,seluruh pelajar sekolah saya gelak.. :D






                             CIKGU REAZUAN KENA API!!!GEMBIRANYA!!


JAHATKAN SAYA NI?? HAHA.. :p banyak pelajar yang tak suka cikgu ni..dekat hari itu,dekat fb saya banyak cerita dia.. "BOLEH TOLONG CIKGU SEKEJAP?''CIKGU REAZUAN TANYA.. masa itu masa kita baru habis PMR.. saya dan member2 saya duduk dekat Methodist Centre.. cikgu reazuan pula datang minta tolong..''sana banyak jantan,kenapa cikgu tak suruh jantan tolong??''member saya tanya cikgu itu. masa itu ,saya tengah tidur.. saya ni pemalas..'' oklah cikgu,kita tolong cikgu..'' saya jawab.. aduh,beratnya buku ni,rasa nak buangkan~ ~tapi kena tolong juga..sebab dah janji nak tolong.

No comments:

Post a Comment