Friday 16 December 2011

KISAH KELAS SAYA,3 IKHLAS.

nak mula dengan siapa ye??tak apa..saya mula dengan cerita kawan karib saya,fatin..Fatin,seorang yang kelakar,baik hati,suka tolong orang.Nak tahu kenapa saya cakap dia ni seorang kelakar??kalau saya bosan dalam kelas,dia boleh buat saya ketawa.. :D dia juga kawan baik saya..ok,sekarang kisah Tai Ziyang..budak lelaki ini comel,kurus dan suka EJEK fatin ; GILO.. :P seterusnya ialah Devindren..budak ini macam budak yang berumur 3 tahun..(kalau dia nampak,confirm dia kejar saya)... budak ni suka ejek kawan saya puding..jadi,saya ejek dia balik,tebu..haha.. xD kelas saya ni macam monyet.. masa cikgu ajar,mereka tidur.. saya pun sama juga..masa cikgu suruh salin nota,kita pula : ya,cikgu.. lepas itu kita buat bising dekat kelas.. apabila cikgu tanya : sudah salin? ini jawapan kita : belummm,cikgu,bagi 10 minit..kita sengaja tangguhkan masa cikgu.. :P Ada 1 kali,classmate kita,nama dia Halim.mase itu kelas kita ada seekor kucing.. budak ini pula pergi tangkap kucing itu masuk kelas kita.so,kelas kita dah jadi ''pasar'' sebab ada orang jerit..inilah kisah kelas 3 ikhlas...

No comments:

Post a Comment